Veelgestelde vragen

We streven naar een uitstekende klantenservice, waarbij het waarmaken van de verwachting van onze klanten het hoogste doel is. Dozen.nl is op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur.

T +31 (0)252 - 245 345 | E  service@dozen.nl 

 

Kan iedereen bestellen bij dozen.nl? 

Helaas leveren we momenteel niet aan particulieren. Alleen bedrijven en instellingen kunnen bij ons dozen bestellen. Het minimumorderbedrag is € 36,00 netto (ex. BTW, incl. kortingen).

Hoe kies ik de juiste doos? 

We hebben goed nagedacht voor onze klanten. Met de dozen configurator kunt u de maten en type doos opgeven. Door aan te geven hoeveel gewicht u wilt versturen, wordt er een paar suggesties gegeven voor de dooskwaliteit (normaal, medium, zwaar). Vervolgens kunt u de bijbehorende type doos kiezen. Ook kunt u uit de verschillende categorieën kiezen met hun specifieke eigenschappen (sluitstrip, handgreep, autolockbodem, kleur, etc.).

Hoe plaats ik de bestelling?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. Via de dozen configurator of via een van de categorieën. Kies de gewenste doos en voeg deze toe in de winkelwagen door op de '+' te klikken, al naar gelang de hoeveelheid. Vervolgens klikt u op de winkelwagen en kunt u de bestelling afronden en betalen. 

  1. Vul uw adresgegevens in en maak desgewenst een account aan.
  2. Kies de gewenste betaalmethode en vul eventueel een actiecode in.
  3. U kunt nu de bestelling afronden.

Ik heb een vraag over een product

De productinformatie op de betreffende productpagina's bestaat uit een of meerdere productfoto's, een korte en uitgebreide omschrijving, een opsomming van de belangrijkste eigenschappen. Wanneer mogelijk bereiden we de informatie uit met afbeeldingen en filmpjes.

Indien u geen antwoord kunt vinden op een vraag, neem dan contact op met onze klantenservice:  T +31 (0)252 245 345 | E service@dozen.nl.

Hoeveel zijn de verzendkosten? 

Voor bestellingen met een orderwaarde boven de € 200 is de verzending binnen Nederland & België gratis! Voor bestellingen met een lagere orderwaarde dan € 200 zijn de verzendkosten € 11,50.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Wel kunt u, indien uw bestelling niet binnen 2 werkdagen geleverd is, even contact met ons opnemen zodat wij uw bestelling kunnen traceren.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De bestelling wordt (indien voorradig) binnen 1 à 2 werkdagen geleverd. Indien u op werkdagen voor 13.30 uur bestelt, dan wordt uw bestelling veelal de volgende werkdag bezorgd. 

Kan ik mijn bestelling op een adres ontvangen dan mijn factuuradres?

Uiteraard! In het bestelproces heeft u de mogelijkheid voor het opgeven van een ander afleveradres. 

Kan ik een bezorgdatum doorgeven?

Het is mogelijk een andere afleverdatum door te geven. Geef dit aan in het opmerkingen veld bij het afronden van de bestelling.

Mijn geleverde bestelling is incompleet. Wat nu?

Dat vinden we erg vervelend! Wij vragen u een mail te sturen of telefonisch contact op te nemen met onze service medewerkers, zodat wij u verder kunnen helpen.

T  +31 (0)252 - 245 345 | E  service@dozen.nl

Leveren jullie ook in België?

Helaas leveren wij momenteel niet in België!   

Wanneer en hoe kan ik producten retourneren?

U heeft het recht om binnen 10 dagen bestelde artikelen retour te sturen (zichttermijn). Binnen deze termijn kunt u het artikel bekijken en/of beoordelen, tenzij anders vermeld. 

U heeft het recht om binnen 10 dagen bestelde artikelen retour te sturen (zichttermijn). Binnen deze termijn kunt u het artikel bekijken en beoordelen. Voldoet een bestelling niet aan uw verwachtingen dan kunt u deze, op eigen kosten, retour sturen. Heeft u nog vragen over onze leveringen of retouren, stuur dan bij voorkeur een mail naar service@dozen.nl of bel met onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0)252 245 345. Wat wij nodig hebben zijn uw klantgegevens, het ordernummer en de reden van retourzending.

Indien Topa per abuis een verkeerde of beschadigde levering heeft gedaan dan halen wij deze kosteloos bij u op en wordt de zending gecrediteerd. Indien u zelf een verkeerd artikel heeft besteld dan kunt u dit op eigen kosten aan ons retourneren. Wij verzorgen dan voor u een creditering.

Wanneer wordt het geld teruggestort bij retourneren?

Indien u reeds betaald heeft, dan storten wij het bedrag binnen enkele dagen terug op uw rekening.  

Hoe kan ik een klacht indienen?

Het kan zijn dat u een klacht hebt over dozen.nl. Wij vinden dat vervelend voor u en willen dat graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Zo gaan wij om met uw klacht:

  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 5 werkdagen ontvangt u een reactie)
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
  • Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen 

U kunt een klacht indienen via onze klantenservice: T +31 (0)252 245 345 | E service@dozen.nl

Kunnen jullie voorraad aanhouden?

Ja! Als extra service kunnen we de voor u gemaakte dozen op voorraad houden en op afroep (in delen) afleveren. Informeer naar de mogelijkheden via onze klantenservice: T +31 (0)252 245 345 | E  service@dozen.nl.

Welke betaalmogelijkheden heeft dozen.nl?

U kunt bij dozen.nl op verschillende manieren betalen:

iDeal
Creditcard ((Visa, Mastercard, Maestro) 
Op Rekening 

Levert dozen.nl alle maten dozen?

We leveren bijna alle maten! Er zijn weliswaar een aantal beperkingen, maar dozen.nl kan bijna alle denkbare maten leveren. Indien we een bepaalde maat niet kunnen leveren, dan ontvangt u een passend advies over de juiste doos.

Levert dozen.nl bedrukte dozen?

Ja, u kunt de dozen laten bedrukken in 1, 2 of meer kleuren. Vul de dozen configurator in en kies voor bedrukking. Wij nemen binnen 24 uur contact met u op voor een scherpe offerte. 

Wat is de levertijd van een doos op maat?

De levertijd kan per doos verschillen. Na het aanvragen van uw offerte nemen wij op werkdagen binnen 24 uur contact met u op. Indien mogelijk ontvangt u van ons dan een scherpe offerte en een indicatie van de levertijd.